Zagrljaj
U pokušaju da dokaže Darwinu kako nije predvidljiv, Gumball priđe dječaku kojeg ne poznaje i zagrli ga. Darwin je zbilja iznenađen, ali Gumball nije spreman na nelagodu koja proizlazi iz usiljene komunikacije.