Povratak
Tata se mora pobrinuti da prvog dana nakon praznika djeca navrijeme stignu u školu, ali zaspao je i nigdje ne može naći Gumballa, Darwina i Anais. Ne bi li otkrio gdje su, prisjeća se što je sve radio prethodnog dana.