Fizz Junior
Da nadoknadi svoj manjak fizičke snage, Fizz stvori Fizza Juniora, supermoćnog hrčka. Magoo, vodeći djecu u obilazak muzeja, zamijeni Juniora za jedno od djece koju vodi.