Kapetan Magoo
Dok se Magoo sprema za vožnju novim čamcem (zapravo kolicima za kupnju), u daljini primjećuje Aerofizz. Uvjeren da se radi o napadu gusara, Magoo odluči braniti grad do zadnje kapi krvi.