Sve o Fizzu
Tijekom svog arheološkog istraživanja Magoo završi u bankovnom trezoru koji sadrži Fizzov osobni dnevnik. Misleći da je to veliko povijesno otkriće, jedva čeka da ga pokaže cijelom svijetu.