Bračni posrednik Magoo
Valentinovo je! I dok je Fizz ushićen zbog Fizruža, Magoo planira savršeni izlazak za Lasicu i Lindu. Vjerujući da je to romantični restoran, zapravo ih je odveo u kanalizaciju.