Amazonska pustolovina
Šetajući se parkom, Magoo vjeruje da se nalazi u amazonskoj prašumi. Pritom pronađe Fizzovu lutkicu koju zamijeni za idola plemena Nanoškamp. Odluči da ga mora do zalaska Sunca vratiti u hram Nanoškampa.