Nestale čarape
Fizz otkrije skrivenu dimenziju u koju odlaze nestale čarape. Izumi stroj kojim će ih vratiti, no vraćene čarape ožive i pobjegnu iz laboratorija. Magoo misli da je to invazija mutiranih gusjenica.