Dan opakog smrada
Tijekom toplotnog udara Fizz postavi golemi ventilator navrh zgrade da ohladi grad i pritom njime pronese svoj miris. No, Magoo, misleći da vodi Marnie na sladoled, nađe se navrh iste zgrade.