Nema više DobriFizza
Da postane popularan, Fizz izradi korisnog robota osmišljenog za pružanje usluga građanima. No, kad android pokupi Marnien rupčić, Magoo postane ljubomoran vjerujući da je robot zainteresiran za Marnie.