Kad Jay predloži sporednu misiju, Simone mora pauzirati svoju potragu ili riskirati da prekrši svoje zavjete; Wileyjeva otmica koju je proveo tajanstveni svećenik razotkriva još veću zavjeru; gospođa Davis pruža pomoć.