Nakon što je saznala gdje se nalazi sveti gral, Simone se udružuje s Wileyjem i Otporom kako bi ukrali posebno odijelo kojim se može doći do njega. Jedini je problem što je odijelo trenutačno u posjedu Simoneine majke Celeste.