Kako njihova potraga postaje međunarodna, potraga za tragom kroz englesko ladanje navede Wileyja da skrene s puta zbog bizarnog natjecanja u izdržljivosti, ponovno raspirivši napetosti sa Simone – otkrivajući stare ožiljke i dugo čuvane tajne.