S osiguranim Lazarovim pokrovom, Simone i Celeste odlaze na zastrašujuće i opasno putovanje u potrazi za svetim gralom, dok Wiley, čiji rok trajanja uskoro istječe, prima neočekivanu ponudu od gospođe Davis koja bi mogla promijeniti njegovu budućnost.