Dok razmišlja o sudjelovanju u nečuvenoj misiji koju joj je zadala gospođa Davis, Simone otkriva da je njezin bivši dečko, Wiley, sada dio podzemnog pokreta otpora posvećenog uništavanju svemoćne umjetne inteligencije.