Godzilla 2: Kralj zvijeri
Kriptozoološka agencija „Monarch“ suočava se sa skupinom divovskih čudovišta, uključujući Godzillu, Mothru, Rodana i troglavog Kralja Ghidoru. Ova drevna stvorenja bore se za nadmoć, ostavljajući ljudsku egzistenciju u neizvjesnosti.