Čudesne zvijeri: Dumbledoreove tajne
Albus Dumbledore povjerava magizoologu Newtu Scamanderu vodstvo neustrašivog tima čarobnjaka, vještica i hrabrog bezjačkog pekara u opasnoj misij.