Harry Potter i darovi smrti, 1. dio
Dok se Harry, Ron i Hermiona utrkuju s vremenom i zlom kako bi pronašli i uništili horkrukse – dijelove Voldemortove duše, otkrivaju postojanje triju najmoćnija predmeta u čarobnjačkom svijetu: darova smrti.