Čudesne zvijeri: Grindelwaldova zlodjela
U nastojanju da spriječi Grindelwaldov plan uzdizanja čistokrvnih čarobnjaka na vlast, Albus Dumbledore traži pomoć bivšeg učenika Newta Scamandera.
U nastojanju da spriječi Grindelwaldove planove uzdizanja čistokrvnih čarobnjaka na vlast nad svim nemagičnim bićima, Albus Dumbledore traži pomoć svog bivšeg učenika Newta Scamandera koji pristaje nesvjestan predstojećih opasnosti.