Prometna gužva
Nakon urušavanja nadvožnjaka na autocestu, tim Tennyson nađe se u prometnoj gužvi zajedno sa Simonom Sezom. Ben i Simon se udruže kako bi riješili problem, no Simon dodatno pogorša situaciju.