Slavan u Japanu
Za vrijeme obilaska japanskog muzeja robotike, Ben otkriva da donedavni zlikovac Tim Buktu pokušava Tokio spasiti od zmaja. Je li Tim zaista okrenuo novi list ili je ovo još jedna njegova smicalica da se prikaže herojem?