Billy Zilijun
U Aspenu u Coloradu Ben, Gwen i djed Max planinare i traže Zaboravjetija, ali kad shvate da su naišli na skijalište "Zima u srpnju" Billyja Billionsa, Ben se mora boriti protiy Billyja, u čemu mu pomaže sami Zaboravjeti.