Bitka kod kukuruzišta
Nakon uživanja u domaćemu kukuruzu, tim Tennyson otkrije proslavu obljetnice borbe između Hartfielda i Kukuruzovića na kukuruzištu pored, ali kad Hex oživi duhove posvađanih obitelji, Ben mora naći način da ih pomiri kako bi spasio stvar!