Beba Buktu
Tim Tennyson od napada u džungli spasi beba koja jezivo sliči Timu Buktuu, a kad otkriju da to stvarno jest mini verzija ozloglašenoga svjetskoga putnika, Ben zna da je u blizini još jedna prijetnja - Dadilja Košmar!