Naš cirkus
Ben je počasni gost na nadolazećoj Gala zabavi, ali kada se pokaže da je zabava u cirku prerušeni Zombozo, Ben ne mora pobijediti samo zlog klauna već i njegovog tajanstvenog novog pomoćnika, Pirouettea!