Nijem na obali Seine
U Parizu Ben uhvati Zomboza u pljački Louvrea, no nakon što ga Zombozo hipnotizira, Ben zanijemi, pa se u stranoj zemlji mora snaći pantomimom kako bi zaustavio klauna kriminalca i njegov putujući cirkus.