Zamka ili zabava
Nakon što je dobio superekskluzivnu kartu za Adrenaland, Ben ostavlja iza sebe djeda Maxa i Gwen kako bi uživali u pogodnostima da budu jedini pratitelji u parku, ali ubrzo saznaje da nije sam.