Redbirdov dan na plaži
Redbird je uzbuđen jer ide s Batmanom, Robinom i Bamom na plažu! No, pojavi se Joker s kombijem Prankom i pokvare mu planove. Bam mu pomogne da shvati kako su ipak proveli super dan na plaži unatoč tomu što su se stvari odvile drukčije!