Smiri se i vozi dalje
Nakon što Jestah izvrijeđa Bibi, ona usijane glave izvede nekoliko loših poteza. Bibi mora naučiti kako se kontrolirati kad joj nasilnica velikih kotača upućuje ružne riječi, u protivnom Batgirl neće moći uloviti Harley.