Turiraj i pusti da turiraju
Redbird žrtvuje svoju tihu tehnologiju kako bi mogao zvučiti kao ostali Batwheels, no to mu se vraća kao bumerang u situaciji kad treba biti tih kako bi ulovio Catwoman.