Zaustavite patka!
Čamac Ducky ukrade nadogradnju s moćnim gorivnim člancima, pa tako postaje najbrže vozilo u Gothamu. Bam se kao vođa mora osloniti na svoje Batwheels kako bi zaustavio turbo Duckyja!