Riješite ovo
Batwheelsi se trude odgonetnuti zagonetku koju je postavio Riddlerov helikopter Quizz. Redbird se mora naučiti izboriti za riječ i podijeliti svoja razmišljanja kako bi otkrili stvarni zlikovčev plan.