Bamova nadogradnja
Bama nikako da uključe u neku akciju, pa se osjeća odbačeno. Želi opet biti Batmanov favorit, pa zamoli MOE-a da mu instalira eksperimentalne nadogradnje. Njima je, međutim, vrlo teško upravljati i Bam time ugrozi i Batmana i samu akciju.