Bibi ponavlja ispit
Bibi, Batgirl i Robin pobjeđuju Toymana i uzimaju mu upravljač za vraćanje kroz vrijeme. Bibi, koja se srami što nije uspjela dobro doskočiti tijekom jurnjave, uporabi Toymanov daljinski kako bi sve ponovila i savršeno doskočila.