Wheelsi se samo žele zabaviti
Bibi poželi živjeti životom bez pravila kao Jestah, pa se fokusira samo na zabavu. No kad time ugrozi Batgirl, Bibi mora odustati od zabave kako bi zaustavila Harley i spasila svoju superjunakinju.