Bracing for Impact
On the Gulf of Mexico, a routine inspection turns treacherous for Game Warden Carmen Rickel and the Marine Tactical Operations Group. Warden Kyle Hendley wrangles a rattlesnake found in a home, and underaged boaters are busted for alcohol on deck.