Marshland Massacre
A slew of poached birds is discovered on an abandoned boat, changing a missing person's search into a hunt for a hiding poacher. Game Wardens Mike Boone and Lauren Iles rescue a tangled 12-foot gator, while multiple boats are inspected on Lake Limestone.