Sparking Disaster
During wildfire season, Game Warden Dustin Delgado catches people throwing out lit cigarettes and stops them in their tracks. Game Warden Cynde Aguilar helps hunt down the criminal of a high-speed chase, and a call is made about a gator lurking in a pond.