No License to Kill
Foolhardy speedsters run afoul of wardens on a nighttime stakeout mission. Game Warden Mike Boone investigates reckless gunfire endangering life and property, and Game Warden Chelsea Bailey crosses paths with a wanted man during a routine safety check.