Blood Evidence
Game Wardens Morgan Inman and Justin Eddins interrogate a group of hunters suspected of trespassing and theft. Lifeless ducks are found floating mysteriously in Port Aransas, and wardens hit the water before dawn to bust clandestine shrimpers.