Sunk in Seconds
On Sam Rayburn Lake, Game Wardens Morgan Inman and Austin Cryer discover that a brave citizen rescued passengers from a sunken boat. A suspected poisoning could be the cause of numerous dead doves, and alligators are found on school property.