Wild Riders
Game Wardens Matt Kiel and Michael Serbanic race to confront reckless jet skiers wreaking havoc at a boat ramp. A rogue ATV rider tries to lie his way out of a trespassing charge, and a crabber turns hostile when caught without a fishing license.