Caught in the Crossfire
Suspicions flare when stray bullets strike an elderly couple’s home and their neighbors are questioned. Game Wardens Raj Ataya and Clint Caywood rush to help an injured boater, and an overnight kayak patrol reveals campers throwing caution to the wind.