Manhole Rehab/Clock Caretaker
Mike Rowe descends into the depths of an aging manhole, coating it with a polyurea liner to extend its warranty in Murfreesboro, TN. Mike joins an horologist and a priest to set the time right as he restores a historic clocktower in our nation's capital.