Feral Cat Fixer/Reaper Keeper
Mike Rowe helps cat ladies of northern Texas to fix a clowder of feral cats at a spay and neuter facility. Mike and his crew feel the burn as he processes peppers with the mad scientist inventor of the Carolina Reaper, the hottest pepper in the world.