Deadliest Catch: The Viking Returns
Sig Hansen lures his family back to their Norwegian homeland hoping to build a new king crab fishing empire. As co-captain Mandy begins her own family, starting over in the land of their ancestors becomes an unexpected journey to rediscover a lost legacy.