Deer Urine Farmer/Necropsy
Mike Rowe travels to Anna, IL, and wades knee-deep in diarrhea to collect deer urine for America's buck-hunters. Mike strands Maryland's shore to perform a necropsy on an ocean sentinel to determine its cause of death and any possible human ramifications.