Pile Jacketer/Concrete Cleaner
Mike Rowe preserves infrastructure as he submerges in a murky Florida river to pour concrete jackets around crumbling bridge pilings. In North Carolina, Mike sucks out a concrete washout pit and sprays sediment as he turns toxic sludge into potable water.