Baghouse Cleaner/Biochar Maker
Mike Rowe attends a dusty baghouse party to clean the filtration system at a North Carolina asphalt plant. In Colorado, Mike solves global warming as he gets his dirtiest yet, pyrolyzing waste lumber into the planet's most efficient fertilizer: biochar.