Beaver Relocator/Slime Master
Mike Rowe goes to the mountains in Utah and gives a dam to a couple nuisance beavers causing havoc for municipalities. Mike gets a little sticky in the process of fulfilling a lifelong dream, working with a special effects artist at a glue factory in LA.